torsdag, juli 07, 2011

Grilla, trevlig sällskap och lite stickning.....

Så blev vår torsdag. Vi åkte till "skogens", hade med lite kött...dom tände grillen och vi hade jättetrevligt, som alltid!
men eftersom det är arbetsdag imorgon kan man inte vara ute hela natten....
Så när vi komhem och minstingen kommit i säng,  tog jag fram min stickning igen.... la upp för framstycket och...ja, precis...efter några varv fick jag sticka ett par varv "baklänges" innan jag kunde fortsätta....nu ligger det  i fas i mönstret igen och jag lägger stickningen åt sidan....för nu är det dax...sängen!!!!
Sista arbetsdagen imorgon..sen 4 veckor semester!! Och det behöver vi allihop. Så ni som ännu inte har kommit "dit"...det blir er tur oxå och ni som redan varit "där"...ni har haft det bra!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Låtter att du har haft jätte trevlig dag:)

    SvaraRadera
  2. Grillat är gott speciellt i skogen....och weeeee det är min tur också! I fem veckor till och med!

    SvaraRadera
  3. Och se'n finns det vi stackare som inte får någon semester mer för vi är "friherrinnor".

    SvaraRadera
  4. Grillat är gott, speciellt med gemenskapen. Hoppas semestern blir bra, och avkopplande.

    SvaraRadera