tisdag, augusti 16, 2011

Då är man lite, lite fixerad vid sej själv.....

Det har varit dax för familjens stora klippahåretdag!!! Alla blev vi väldigt fina med nya höstfrisyrer lagom till skolan börjar nästa vecka. Och den enda som vågade vara med på bild....
 ..är jag själv. Här är jag från min ena sida.....
..här är jag från min andra sida...Jag trivs jättebra i min korta frisyr. resten av familjen är oxå väldigt kortklipp, näst intill snaggade!!!!
Imorgon ska vi ha lite kalas...Jonas fyller 8 år!!!! Han börjar oxå bli stor han oxå.... vart har alla åren tagit vägen...?
Nä nu sätter jag mej en stund och stickar lite...och funderar på var föregående mening ..."den om alla åren". Kanske kommer jag på svaret...!

Kram

5 kommentarer:

  1. Vad snygg du är i din korta frisyr !!!!En riktig "pingla" !!!! Har inte mannen sagt det ?Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad tjusig d blev i din frissa. Skall snart till frissan sjävl. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  3. Gillar korta frisyrer!
    Du är jättefin i din!
    Min frissa efterlyser nog snart mig:-D
    Kram

    SvaraRadera
  4. va SNYGG du va i din nya,korta frisyr :))

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Det är skönt att ha kort frisyr...jag har det också - bekvämt när man ska ha mc-hjälmen på.

    SvaraRadera