söndag, augusti 21, 2011

Nu så...kan jag visa....

..två badlakan som jag broderat på. Min systerdotter fyller 30 år imorgon...
 ..och vi har varit där idag. Dels har vi titta på nya bäbisen som är så väldans söt och luktar sååå gott, små bäbisar gör ju det ( nej , jag blev inte sugen på fler, jag har gjort mitt)...
 ..och vi passade på att gratulera hennes sambo oxå...han fyller snart men väntar med att "nolla" tills nästa år...han fick ett badlakan han oxå. Inte ska han behöva vänta ett helt år...!!
När vi kom hem blev det lite blåbärs plock...jag fick nog ihop nästan 2 liter ...har plockat lite förut oxå så det blev  lite att lägga i frysen....dom växer på min baksida ...amerikanska jätteblåbär för er som funderar på om jag bor i skogen  eller i stan...jag bor i stan!

 Här är lite till.
Sen skördade jag lite tomater oxå...mycket goda små orangea tomater.
Nu ska jag lägga mej och läsa.....

Kram

1 kommentar:

  1. Vad goda dom ser ut både blåbären och tomaterna. Fina badlakan hade du broderat också, mina syskonbarn hade också önskat sig det men moster kom aldrig till skott så det får väl bli till jul..

    SvaraRadera