lördag, september 03, 2011

Atjooo...!

Oj vad det stänkte...på skärmen och allt....undrar om första bilden blev blöt....? Har varit lite kärv i halsen ett par dagar...men nu verkar det ha satt sej i näsan...jag nyser och hostar och ( snorar)..inget roligt. Men vad kan jag förvänta mej...? Med förkylda barn  sen skolan började...då får väl jag oxå en släng av virus....
 Ja, jag har varit hos syz igen...en liten påse garn blev det...hmmm
 sen hittade jag lite ullgarn på city gross oxå...tänkte prova nåt par av vantarna i låneböckerna från bibblan....vi får väl se vilka det blir...det finna några att välja på.
 Sen blev det ett örngott gjort idag oxå...jag ska gratulera födelsedagsbarnet imorgon....
 Närbild.....
 En annan present...fick en beställning som ska iväg efter helgen....
Och här kommer ytterligare en beställning som ska skickas iväg.....det går med posten på måndag..
Nu ska jag kurera min förkylning

3 kommentarer:

  1. Krya på dig önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera
  2. Hej :-) Har beställt en fleecejacka över nätet! Skickar när den kommer! Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!Gillade verkligen örngottet.

    SvaraRadera