lördag, september 17, 2011

En tumme kvar....

Vilket underbart väder det har varit idag, solen har värmt och jag kunde hänga ut tvätten!!! Man blir så glad när det är fint höstväder.... Jonas och en kompis till honom släpade ut snickarbänken och konstruerade lite...en trofé blandannan blev tillverkad av de små gossarna. Kreativiteten är det inget fel på minsann, en köksbänkskiva fick bli fäste för trofén och en pinne från skogen blev ett vackert gammal gevär.... Vad ska det bli av dom...konstruktörer kanske eller byggnadssnickare...Jonas har önskemål om att kanske bli bilmekaniker...vi får väl se vad framtiden ger dom.
Stickat lite hat jag hunnit mellan alla "måste" saker...nu har jag bara tumme nr 2 kvar...och att fästa alla trådar...det blir lite när man stickar med flera färger...ja, ja det är snart gjort när man väl sätter igång..så jag sätter igång nu då...när tummen är klar..

Kram

2 kommentarer:

  1. Det är härligt med kreativa barn. Hade också en som var kreativ igår. :-)
    Vantarna blir jättefina. Och hur ser nästa vantpar ut som du ska sticka? ;-)
    Ha en skön söndag önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera
  2. Vad fina dom blev vantarna kul att det e bara tummarna kvar dom går rätt fort att göra. Sicka duktiga barn du har. Vad gjorde mina igår?????
    Ja dator och lite annat.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera