måndag, september 05, 2011

Fortfarande snorigt och huvudvärk.....

Tack för alla krya på dej hälsningar!!! Det värmer och tror jag inte att jag känner mej lite piggare av era hälsningar...Jo det gör jag nog ( annars är det alvedonen som har börjat verka)...
Men trots att jag har "gått" på alvedon idag..eller ska jag säga "tack vare" alvedonen så har jag orkat kolla lite på tv och hållit i en vantstickning.... jag hade sån lust att kolla lite i boken som jag lånade på bibblan...Solveigs vantar....Jag kunde inte välja bland alla vackra vantar...så jag tog bara en...den heter visst `Elisabeth´..... det heter jag oxå så då blev det den!

Kram

3 kommentarer:

  1. Men, du är väl otrolig!!!
    Vilken snygg vante och så har du fått ihop den fast att du är sjuk!!!
    Krya på dig nu!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jädrans förkylning du fått. Men snart över . Vanten var jättesnygg , men ser pillig ut. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Snygg jättesnygg...och jag ligger också däckad...vem har smittat vem tro ;-)
    krya på dig!

    SvaraRadera