onsdag, september 21, 2011

Vinst och en tumme....

Idag kom det ett brev i min postlåda...och det var inte en sån där tråkig räkning, inte heller massor av reklam...utan ett brev med MITT namn på och innehållet.....
 det som jag vann hos Evas pysselsida. Grytlappen har redan tagit plats bredvid spisen, bokmärket ligger i boken som ligger "på tur" och snurrsvampen sitter jag och känner lite på ...jag gillar färgerna, blå, grön, lilarosa och ljusblå....mjukt och gosigt. Tack Eva!!
Och jag hann sticka lite oxå...nu är det bara en tumme kvar...och fästa alla trådarna förstås.... om jag orkar gör jag det imorgon för nu SKA jag isäng...mår inte så bra...ont  i huvudet och fryser..jag hoppas att det bara beror på att vädret är ruggigt och kallt och regn.... om jag sover riktigt ordenligt så mår jag säkert bättre imorgon.

Kram

5 kommentarer:

  1. Har du vunnit på lott? ;-))

    Vantarna är supersnygga! Jaha och du har väl valt ut nästa mönster redan... *fniss

    Ikväll har jag lärt mig sticka flerfärgspatent...

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten!
    Och jag hoppas innerligt att du inte blivit sjuk! Det är inte kul att vara sjuk, jag vet.
    Ha en skön torsdag önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina vantar Du stickar! Vad skulle det kosta att beställa ett par "Malung" (svart/vita)? Hoppas Du mår bättre! Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten, hoppas att den hjälper till att pigga upp lite...
    Nu när jag har sett hur fina mönstervantar du gör, måste jag ställa en fråga. Min sista maska på varje sticka blir väldigt lååång. Detta är bara när jag stickar med flera färger och endast den sista. Har du något tips?
    Sarah

    SvaraRadera
  5. Hej Pia! Kostanaden för vantar är 150 kr plus garkostnad och ev porto om de ska skickas. Kram sytanten

    SvaraRadera