söndag, oktober 23, 2011

Då är det nog dax.....

..att fira lite. Kollade min besökare mätare idag....den är nu uppe i över 20000 besök. Och då måste jag nog få fira att så många vill läsa om mej och mina intressen. Jag blir så glad.



Jag kör en utlottnig som kanske ger lite julkänsla eftersom vi ändå snart är där.... Vi gör så här...

Skriv en kommentar i det här inlägget, låna gärna en bild och länka om du vill. Har du ingen blogg så måste du skriva din mejladress. Det blir 1 lott.
Pågår tom 11/11.
Jag hoppas att ni vill vara med!!

Kram

36 kommentarer:

  1. Grattis Bettan!

    Jag vill vara med! Inte för jag tror att jag har så´n tur igen, men ge mig en chans, vettja;-)

    Kram från Maja som sliter på sin kasse!
    P.s. Du kan väl tänka dig vad snyggt det var med min turkosa kasse på axeln med min lila jacka på idag. D.s.

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag ta chansen att vinna ett så fint pris!
    Grattis till så många besök.
    Länkar i sidebaren.

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Vill gärna vara med och ta chansen att vinna ett fint pris.
    Tack för en trevlig blog!
    Mvh
    Lena
    the_door_to_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Visst vill jag ta chansen och vinna något av dina fina arbeten.
    Blir alltid lika glad när jag ser dina tomtar.
    Ha en fortsatt skön söndagkväll!
    P.S. Ska försöka länka till dig också, men det är inte säkert att min dator vill samma som mig. D.S

    SvaraRadera
  5. Grattis syster Yster!!!
    Har varit dålig på bloggandet ett tag, men det här vill man ju inte missa!!
    kramizz //syz

    SvaraRadera
  6. Grattis till 20 tusen besökare. Jag är en av dem och har senaste tiden följt allt ditt vantstickande ;-)
    Hoppas på turen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. det är väl klart att vi vill vara med. Dina fina alster pryder man gärna med. Grattis till så många besökare !! Jag länkar . Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla besökare! Klart man vill vara med!! Jag länkar.

    SvaraRadera
  9. Inte konstigt att du har haft så många besökare med en så fin blogg. Grattis. Jag vill också gärna vara med i utlottningen, jag länkar.
    //Anne-Lie

    SvaraRadera
  10. Maj gad vad din räknare springer iväg men detär ju inte så konstigt så fina saker som du gör. klart jag vill vara med i utlottningen jag länkar oxå :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Kikar in till dej väldigt ofta , det är roligt att läsa din blogg kram märit. Vill ju vara med i utlottningen så min mailadress är ingvar_jakobsson@bredband.net

    SvaraRadera
  12. Grattis,grattis!!till dina besök,,inte konstigt alls med tanke på hur mycket inspiration du ger oss,,så mycket vackert det kommer från dina händer.Jag/vi ser fram emot MERA!!kram

    SvaraRadera
  13. Grattis
    Jag vill vara med
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  14. Grattis.. jag vill oxå va med.. tomtarna ( o de andra oxå) va ju för härliga!! Länkar från min blogg..

    SvaraRadera
  15. Länkade till dig förra veckan men glömde att anmäla mig här!! Vill gärna vara med på lotteriet!

    SvaraRadera
  16. Grattis till en fin blogg & många besökare =) Älskar julen, kan inte låta denna chans gå förbi att vara med & tävla =)

    SvaraRadera
  17. Jaaa jag vill oxå vara me'
    grattis till så många besökare
    länkar från min sida

    SvaraRadera
  18. Kul med tävling, jag är med!:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. jag är gärna med! klänkar från min blogg!:O) Maria

    SvaraRadera
  20. Grattis till såå ,många besökare vilka fina handdukar du har broderat

    SvaraRadera
  21. Grattis till så många besökare!
    Så klart jag vill vara med...
    Jaglänkar från min sida också.
    Ha en bra dag!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  22. Vill gärna vara med och pröva lyckan!
    Länkar till dig från mig.
    Annika

    SvaraRadera
  23. Vilka fina saker du gör. Jag vill vara med på utlottning.
    anna-marie.soderkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. hej vill gärna vara med och pröva lyckan. vilka fina saker .
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  25. Julkänsla verkligen, fin utlottning du har. Jag är med, en lott tack.
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med och tar en lott.

    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  27. Grattis! Klart jag är med och tar en lott.
    Kram Yvonne.

    SvaraRadera
  28. Grattis! Och så fina saker man kan vinna sen. Självklart vill jag vara med och pröva min lycka. Länkar också fastän jag ju inte borde. Blir ju mindre vinstchans för mig ju fler som hittar hit. Är jag snål? :)
    En riktigt skön november
    hälsar
    Inge

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Grattis! Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  30. Första gången jag är på din sida och ser allt det vackra du gjort. Är gärna med på en lott.
    annadejus@mac.com

    SvaraRadera
  31. Klart man vill vara med och fira dina 20000 besökare med de fina vinsterna du har. klart jag länkar också. Ha en skön dag så får jag hålla tummarna. Kram beijan

    SvaraRadera
  32. Hej

    Jätteroligt med en utlottning och vilka fina priser. Jag vill gärna vara med och delta.

    Hälsar Carina
    carina.engdahl@bredband.net

    SvaraRadera
  33. Tänk om van den med tomten på, då skulle jag bli glad.
    Du gör mycket fint.
    Har ingen blogg så det blir en lott.
    Kram Ann

    ann@reutervik.nu

    SvaraRadera
  34. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvaraRadera
  35. Jag älskar denna tomte..kan man köpa denna stickmönster? Jag är från tyskland och gillar Svenja Saker. Kan du Svara per Mail? Tack

    SvaraRadera