torsdag, februari 09, 2012

Nästa par födelsedagssockor på G.....

Enligt unge herrn i huset, Jonas,  gillar den här killkompisen "kräksgrön"....
 så Jonas valde just den färgen i kombo med svart..."De ska vara randiga, sa Jonas.... Ok då får skaftet bli randigt . Men hur många varv av varje färg....? Repade upp en gång innan jag och Jonas blev överens om att 2 varv av varje färg blev snyggast.
 Det kan väl vara nåt kul på foten...sa Jonas...Okej då svarar jag...tänk, tänk, tänk...... rutigt kan väl bli bra ?? Det blir jättebra sa Jonas.....
 Hälen måste oxå vara lite läcker sa Jonas...okejdå svara jag ......den blir randig åt "fel håll" om jag få bestämma....Ok svara Jonas.....
Detta speciella mönster har Jonas och jag pysslat ihop.....Nu vill det till att den andra sockan blir exakt likadan..... Vi har inte kommit på hur tån ska se ut än men det får vi fixa till när jag kommit så långt..... det är några varv kvar innan det är dax.

Kram

2 kommentarer: