fredag, februari 24, 2012

Nu så...det känns lite bättre idag än igår....

..inget nysande eller snorande och pappershögen är nästan obefintlig...(som om det var av intresse??) Iallafall så har jag och Jonas varit ute på stan.....
 ..det är dax för mej att byta körkort (igen) och då måste man gå till nåt ställe där dom fixar såna kort....dom vet att ta betalt minsann...kan dom då inte ha nåt bra "filter" som gör att man håller sej skapligt fräsch på kortet...? Typ anti påsfilter för ögonpåsar, antirynkfilter för alla andra rynkor... Nåja jag får vara nöjd i 10 år till...det blir väl inte bättre nästa gång heller!!??!! (oj vad negativt det blev..)
Min första "kräftvante" är klar ...himla rolig att sticka. Garnet är Opal, det är så skönt att sticka med och väldigt lättstickat....

Kram

6 kommentarer:

  1. Herrejistarns vad du stickar på och gör fina vantar i långan rad! Ja ett sådant fotofilter skulle jag genast köpa till min kamera!

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj, du har också varit sjuk :-( Skönt att det vänt!
    Mitt körkort är också på G att behöva förnyas. Hua, bävar ;-)
    Som vanligt, bästa vantarna.
    Tack snälla för dina fina ord.
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker att du ser himla fräsch ut!
    Du har ju varit sjuk och fixar att se så ung ut dessutom!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maja ,vad rar du är!! Men jag har satt "filter" på mitt album i datorn så det är kanske därför jag ser "ung" ut. Kram sytanten

      Radera
  4. Det duger väl jätte bra kortet du ser kanon ut. Vanten ser också jätte häftig ut härliga klara färger. Ha en mysig dag kram Beijan

    SvaraRadera
  5. Ditt kort ser superbra ut. Körkortsfoton brukar ju inte vara de bästa, för en själv. Skönt att du är bättre. Kram Eva

    SvaraRadera