söndag, februari 19, 2012

Oj, oj, oj....

Tänk att sedlar har vingar...konstigt eller hur...och visst blåste det en massa i mässhallen för sedlarna bara svischade iväg....
 inte så väldigt mycket folk...söndagarna är något lugnare och man kan strosa runt och verkligen få se ALLT!!!!

 Jonas har tålmodigt gått med oss på mässan...han tom bar omkring på det som jag handlade...visserligen inte så tunga saker men han brukar inte vilja bära.... Lite fick han oxå handla..bla hittade han små fina glittriga pärlor som han köpte...han gillar glitter min lilla gosse!!!
 detta kom jag då hem med....garn, garn och garn...varför?????  jag köpte ett par fyrkantiga strumpstickor oxå i storlek 2,5 mm.... och en annan sak...ett program till datan....och symaskinen......det kommer hem i veckan.....
 Kuddar, 2 stycken...en till Jonas och en till oss, som jag ska prova i natt.... jag har så svårt att hitta kuddar som är sköna och inte "ligger" ivägen eller på fel ställe....när man sover...vi får se hur den här känns...det finns större kuddar oxå men jag provar en liten först.
Vantarna...jodå det går framåt...vante nr 2 är på gång....

Nu är det nog bäst att slänga sej i sängen....ska upp tidigt imorgon...men först nåt att fukta strupen med...någon har lagt "sandpapper" i min hals, det känns  lite "kärvt" ...undrar vem det kan vara..... (kanske någon från syfestivalen som delade med sej av "sandpappret"...)

Kram


3 kommentarer:

  1. FYNDAT!!!
    Grattis!
    Dags att gurgla???

    Kan du inte försöka ta bort ordverifieringen när man skriver kommentarer hos dig!
    Det är supersvårt att se.
    Ska gå att göra i inställningar, tror jag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkar ha varit en lyckad dag. Och vilken liten darling som hjälpte till med att bära garnskatten!

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket härligt godis du fick med dig hem.


    Kram

    SvaraRadera