tisdag, mars 20, 2012

Den har äntligen kommit!!!

Min nya symaskin.....
 en stor kartong...och en
 lite mindre och smalare kartong...
 innehållet: saker, grejer, pryttlar och grejer....
 inte riktigt lika tung som min gamla...eller oxå är den lättare bara för att den är ny och jag är glad!!!!
 broderienhet och bågar....imorgon ska jag "köra igång" den...det blev lite sent ikväll så jag orkade bara packa upp den och registrera den.... men det ska bli roligt ...så jag hoppas att kvällen har många långa timmar till mej!!!!! Jag ar ju lite projekt på gång som måste bli klart.
Eftersom det inte blev  något sytt så stickade jag några varv istället...tån är nu klar och hälen upp plockad... fortsättning följe....

Kram

6 kommentarer:

  1. Grattis Bettan!
    Det finns väl nästan inget bättre än att få packa upp en ny "baby".
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till din nya vän!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya maskinen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Å, vilken dröm! Grattis!!!!
    Ser fram emot vad den kan åstadkomma tillsammans med dig.....
    Kram! //BiZen

    SvaraRadera
  5. Sicken tur du har! :-) ha så himla kul! Kramizz

    SvaraRadera
  6. Oj oj vad månde komma fram tillsammans med denne nya och pigga ;-))

    SvaraRadera