söndag, mars 18, 2012

Idag....jaa idag har jag....

..och Jonas fixat bort lite löv från altanen...rivit loss gammalt gräs och vissna löv från div "blommor" som har vuxit i våra krukor....det börja komma små, små nya blommor i krukorna...jordgubbar tex ...och hallonen verkar må bra så den "kommer" nog så småningom....en kruka ska vi nog slänga för den har gått i flera bitar...får nog inhandla en ny till dom plantorna som sitter där just nu....har ett par potatisar i en påse och dom har groddar...kanske ska vi sätta dom i en stor kruka och se vad som kommer upp... kanske kommer det fina potatisar till midsommar????
Har varit hos "skogens" och hälsat på...där blev det grillat och det smakade mycket, mycket gott!!
Och naturligtvis hamnade jag i fåtöljen och vips så hoppade stickorna i händerna och garnet kom kort därefter...det ska bli ett par helt vanliga sockor... tror jag iallafall...lite resår ovanför hälen och instickad häl...det blir nog bra....!?

Kram

1 kommentar:

  1. Åh, vad jag önskar att du bodde närmare mig, eller tvärt om!
    Tror att det hade varit hur kul som helst!
    Inspirerande i vart fall!!!
    Kram

    SvaraRadera