söndag, april 01, 2012

En fest ....så j..la roligt!!!

Nu blir det lite rund vandring...jag kom inte ihåg kameran alla gånger.....
 Hytt nr 1...vi delar in oss i den hytt vi fått.....
 Hytt nr 2...där är det redan fest!!!!
Nu blir det en helbild på tröjan som jag fixade till födelsedagsbarnet....det ska väl synas att man fyller 40!!!!
Och för att visa vilka vi "tillhör" så blev det ett klubbmärke på bröstet.
In i dimman...Bad influence var det som spelade...vilka killar!!! Vilken musik!!!!
Det var ett tag sedan jag dansade mej till ÖMMA fötter med lite blåmärken....

Här är födelsedags barnet och lilla maken....

och en kompis....han dansade och hjälpte mej att få ömma fötter....
 Och sen "hittade" vi en bild på Mats som modell...före kvällens fest.....(jag har sagt att han måste tala om när han jobbar som "modell" : )
 Här är Mats efter "modellandet"...!!!! Glad och lycklig att allt är över ( Hihi, skojar bara) Nu ska vi återigen  ta oss ut på "golvet" och dansa.....

                                        
 ..och i dimman hittar vi dom igen...Bad influence......

 
Allt det där hände igår.....Iadg träffade vi dom LIVE!!!! i Txxfree butiken där dom signerade skivor...och vi köpte en...Mmmmm så bra den är!!!
Nu blir det sängen ganska tidigt, jag ska upp imorgon oxå...tidigt och just nu är jag väääldigt trött.... Det blir så när man lägger sej sent och går upp tidigt.

Kram

2 kommentarer:

  1. Det verkar inte som att du saknat att sitta i lugn och ro och sticka, men "allt har sin tid"!
    Du frågade i min blogg vart det var så vårlikt.
    Det är strax utanför Tullamore på Irland.
    Sanna jobbar där några månader till.
    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppsan vilken fest! Ömma fötter är bättre än ömma tår :-)

    Ser dock att du återkommit till vardagen för det finns ett inlägg om fjärilarna. Så himla kul att de får göra sådana experiment i skolan!

    Vill passa på att önska en härlig Påsk!

    SvaraRadera