fredag, april 27, 2012

Idag har jag hunnit så mycket....

.....jag har oljat in nästan hela altanen...det är bara en lite, liten bit kvar, oljan tog slut och jag kände att jag inte behöver öppna den andra burken förrän imorgon... visst det kanske blir lite färg skillnad på golvet men det gör inget för det är snart borta av väder och vind.... Om det inte regnar imorgon så blir det klart och troligen sätter jag upp paviljong taket oxå.....och kanske planterar nåt...allt beror på vilken ork och energi vi har. Invigt nya lillgrillen gjorde vi med, Albin monterade medan jag oljade golvet...det smakade väldigt gott med grillad kyckling och potatiskroketter.....det slank ner ett litet glas vin oxå...( bara till vuxna förstås)
Tittat på Lets Dance har jag  gjort och stickat lite ...jag har just påbörjat ärmarna i den större storleken....måste kolla om och hur jag får in mönster även på dom.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar