fredag, april 13, 2012

Nu är det dax för ärmen.....

..ja, det är lika bra att jag stickar på den så att den blir klar nån gång, jag kan ju byta av med att fästa trådar på sockorna och vantarna som jag har stickat tidigare....
..för sånt "tråkjobb" har jag kvar att göra. Jodå, visst ska det bli gjort men kanske inte riktigt just nu...det kommer, det kommer...sen kommer det bilder när det är klart..så ni får se vilka vantar och sockor det var.
 Sen har jag en hel ärm till att sticka....
 Let´s dance svepte förbi medan jag satt med stickorna i handen...Oh vad dom är duktiga allihop, jag blir såå avundsjuk på att inte kunna dansa så,  skulle min lilla gubbe kanske kunna tänka sej en kurs tillsammans med mej...nä kanske inte riktigt nu iallafall...han har ett trasigt knä som spökar...så vi får nog vänta...men Bengt Fritiofsson är ju över 70 så då kan vi väl oxå vänta ett tag till...??

Kram

1 kommentar:

  1. Visst skulle jag vilja kunna dansa, men med ett taktsinne som falerar, två vänsterfötter och lika smidig som ett kylskåp så står jag över!
    Jag kollar på Let´s dance för att jag lyssnar på Anders på radion, men måste nog erkänna att här tittar jag helst på Anton!!!
    Din tröja kommer att bli jättefin!
    Vilken färg!!!
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera