onsdag, april 25, 2012

Nu har jag ätit upp innehållet....

..i en present. Denna läckra mugg fick jag av min arbetskamrat som nyligen fyllt 50 år.
 Hon var borta när hon fyllde men jag kunde fira henne när hon kommit hem...och jag som inte fyller förrän i februari och inte ens jämt fick en present av henne, blir man glad eller blir man GLAD!!!
 Hon hade fyllt den med godis som jag ÄLSKAR!!! Men...vad är det i muggen...det sitter fast....går inte att äta...jag får äta upp min godis och kolla...nyfiken som jag är.
 Hoppsan då.....det är ju ingen tumme precis...jag fick mej ett gott skratt och visst hade jag kunna ana vad det var ...vi har en speciell humor, min arbetskamrat och jag...det är så roligt när man är lite "galen" ibland, det blir så mycket lättare att vara galen tillsammans och dessutom jobba ihop, då blir det bra!!!

Ett gott skratt förlänger livet!!!!

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar