onsdag, maj 02, 2012

En underbar dag!!

Massor av sol och nästan sommartemperatur, kan man ha det bättre  den 2 maj??!!!!
Dagen har varit innehållsrik, mycket innehållsrik. Först blev det ett utvecklingssamtal hos/med minstingen i hans skola. Det är så trevligt när barnen tar eget initiativ till diskussion om sej själv och sitt arbete i skolan. Visar alla fina arbeten och sånt. Det går väldigt bra för gossen och det är jag väldigt glad för.
Sen blev det dax för största gossen och hans kompis att lotsa mej till skroten för att köpa delar till bilen.....jag har aldrig varit där förut, visste nästan inte att den fanns... ; ) Men nu så...har jag lärt mej vart man ska åka. Jag hade inget alls emot att följa med, grabbarna kollade runt, jag bar på nåt verktyg och visade näsan för solen, skönt eller!!!

sen blev det middag och läxläsning. Jag satte ihop några broderier till lite kommande beställningar och presenter....det börja bli lite bråttom...men jag hinner nog. Allt som är roligt hinns för det mesta med. Sista ärmen på spiderman tröjorna är snart klar...jag har nog 6-8 varv kvar tror jag...sen ska det fästas trådar och dom är väääldigt många. Sen blir det blockning och montering...

Kram

1 kommentar:

  1. Hejsan Bettan!
    Vi har varit dåligt synkade några dagar nu!
    Nu har jag läst ikapp och du verkar inte ligga på sängen och käka praliner precis!
    Vilka fina bilar ni varit och tittat på!
    Tänk dig dom färgerna på tyger, trådar och garner.
    MUMS!!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera