fredag, juni 22, 2012

Mätt i magen....

..är bara förnamnet!! Vi har haft trevligt sällskap från "skogens", ätit oss fyrkantiga av sill, potatis, gubbröra och grillat kött....

 samt jordgubbstårta ...och

jordgubbspaj med glass och/ eller vaniljsås .

Nu är inte dessa desserter dom som jag gjort, jag har lånat bilderna på nätet. Naturligtvis glömde jag att fotografera det som jag bakat men gott var det. En av gästerna är inte så förtjust i tårta men han tog 2 bitar...ger det pluspoäng till mej ...??
Ja, nu ska jag sätta mej en stund och pusta ut...

Kram

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul när det uppskattas EXTRA mycket!
    brukar också räkna de poängen;-0)
    Ta hand om dig!
    Midsommarkram!

    SvaraRadera
  2. Gott med "midsommarmat"! Och inget slår jordgubbar, det tröttnar jag aldrig på. Glad midsommar på dig, även om jag ser att det slagit över till midsommardag när jag skriver detta!

    SvaraRadera
  3. Härligt med jordgubbar i alla former!

    SvaraRadera