måndag, juni 25, 2012

Och som jag fick post idag....

"Lönespecen", kuvert med broderitråd och nåt skojigt från adlibris....
 2013 års vantkalender!! Sååå många fina vantar finns det i den.
 Kolla den här vanten....
 ..och den här.....
 den här oxå....Phu, det blir jobbigt det här.... jag kan ju inte sätta alla maskorna igång samtidigt...jag har ju 2012 års kalender framför mej NU.
 Här är iallafall Järvsö klara sånär som på trådfästningen...(gör det en annan dag) .... Och då får man väl starta upp ett lite nytt projekr???!!!
 Och det har jag gjort!! Vante från Skåne, på mönstret är färgerna svart, röd, grå och vit eller ljusgrå valda....
det har inte jag valt! Jag har petrol, vinröd och ljusgrå som "mina" färger . Bilden gör inte färgen riktigt rättvis...ska försöka få till bilden/färgen bättre så det går att se.  Jag hoppade fram några månader i kalendern...jag är på juni nu. "Vante från Skåne" är alltså Juni månads vante 2012. 

Kram

1 kommentar:

  1. Nu är du allt tidigt ute!
    Du skulle bara veta vad jag längtar efter att sticka, men värken som jag har varje dag och som jag framför allt vaknar med varje morgon gör att jag har svårt att se mig sticka några vantar över huvud taget, men som sagt vi hörs om det där...
    Kram

    SvaraRadera