söndag, juli 01, 2012

En lätt rosaröd ton....

..har jag lyckats få i ansiktet och på armarna...solen har lyst och det har blåst så där lagom utan att vara kallt...Och om jag inte passar mej så blir jag väääldigt solbränd..eller bränd är väl rätt ord. Vi har varit vid hamnen och kollat in kanot SM 2012. Det blir väl mer att kolla i veckan. Vi åkte dit för att kolla min arbetskamrats brorson som paddlar. Duktig kille!! Ganska mycket folk var det oxå...sen fortsatte vi till glass-kiosken och åt en goood glass!!! 
En liten regnskur kom det på eftermiddagen men sen har det varit bra väder igen. Grillat har vi gjort och stickat har jag gjort.... Hälen gjorde jag 3 gånger...men har repat alla...jag provade att göra hälen med förkortade varv....nu ska jag göra en istickad häl istället...det vet jag att jag kan göra snyggt ...

Önskar alla en trevlig vecka med mycket sol!!! 
(Nästa vecka är min sista arbetsvecka innan semestern.)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar