tisdag, augusti 14, 2012

Det "brinner" i stickorna.....

..inte på riktigt förstås...men jag måste sticka färdigt dom innan jag börja på nästa projekt....
 ..annars kanske jag glömmer bort hur jag gjorde vid intagningarna och när jag bytte varv färg..hmm. Ena sockan är klar och nästa....
..är påbörjad...och tror ja inte att nr 2 går lite fortare...? Jo minsann...det är nog så att mönstret liksom fastnat i huvudet och "satt" sej i händerna...behöver bara "slänga" ett litet öga på mönstret så kommer jag liksom ihåg hur det ska vara..... Tänk om allt som är viktigt  kunde "fastna" så...!

Kram

4 kommentarer:

  1. Du är otrolig och om jag inte hade så feta ben så skulle jag gärna vilja ha sådana strumpor som du stickar just nu, men antagligen skulle de inte gå på:-(
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Härliga färger på finfina sockar.
    /Garnfröken.

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk om allt viktigt kunde fastna lika lätt vad enkelt allt skulle varit.
    Härliga sockor!

    SvaraRadera
  4. Fantastiska du !!!! Jag är så imponerad av ditt mönsterstickande.Hur kan du få mönstret att fastna i huvudet, när det ser så pilligt ut ??!!
    Kram Eva

    SvaraRadera