torsdag, augusti 02, 2012

En annorlunda kväll...

Skeppet har "hamnat" !

Ja vilken dag det blev...
 Först så stickade jag färdigt pippisockorna som jag började på häromkvällen... nu ligger dom i fästar lådan..
Och uppdaterat Vantsidan och Socksidan


 sen blev det en tur till speedwaybanan...har inte varit där förut...bara sett sånt på Tv.
 Men mellansonen som praktiserar på speedway banan fick fribiljett till kvällens tävlingar... vi blev alltså bjudna av sonen!! Griparna - Rospiggarna.  Kan avslöja att det blev oavgjort, dom var fantastisk duktiga.
 En annorlunda upplevelse och en riktigt rolig sådan.
 Alltså..man funderar ju på hur dessa människor är skapta...kör runt på banan åt samma håll hela tiden, visserligen bara 4 varv men sen gör dom det igen, igen, igen ...Och hur ser deras muskler ut...massor av dom på ena sidan av kroppen, den som håller styrningen hela varvet... Nä dom ser väl ut som vem som helst med vältränade kroppar för ändamålet.
 Här är det snickar Matte som provar att köra ..eller förresten , om ni inte säger nåt...han åkte i backen... stackaren...Han gjorde sej turligt nog inte illa....
 ..här åker han igen...väldigt bra om jag får säga så...för själv hade jag aldrig vågat prova speedway.
Han tog ett varv till, snickar Matte från Tv 4:as bygglov.

Kram

1 kommentar:

  1. indianerna finns i min gamla hemstad men jag har aldrig lyckats att komma dit och se det. Ganska dåligt!
    skälv sitter jag i stugan med min stickning och ett glas vin och njuter efter första veckans jobb efter semestern.

    SvaraRadera