onsdag, augusti 08, 2012

Mitt i veckan.....

... och i min postlåda låg det nåt....
..spännande! Nyaste numret av stickmagasinet. Mycket att bläddra i och fundera över om det ska stickas nåt ur den....
 Jag har suttit med mina rensockar.... har kommit fram till tå intagningarna....smala stickor, många varv....men den ena är snart färdig.
Från sidan..garnet är hur mjukt och skönt som helst!!! Det blir som balsam för mina fötter i höst, varma, mjuka och goa när det kyler på golvet.

Vi har blivit med en ny medlem i familjen idag...en liten, liten guppyhona har flyttat in.... Albin fick ett par fiskar av sina kompisar när han fyllde år, tyvärr så dog den ena av dom  och den som blev kvar har varit så ledsen, så ledsen...Idag blev det en kompis till fisken...Herta heter den...så vackert orange, svart, silver,liten och pigg...Den andra heter Rasmus (trots att det är en tjej), hon blev väldigt glad åt in kompis, dom riktigt simmar ikapp..(eller på liv och död) och leker!!!

Kram



1 kommentar:

  1. Vilka fiiiiina!!!
    Kommer kanske ett pling snart, en annan kapten vill ut och ro!
    Kramen!!!

    SvaraRadera