torsdag, augusti 16, 2012

Veckorna går av bara farten...

Det blev lite tokigt när jag skulle "blogga" igår...datorn gjorde inte som jag ville så jag bloggade från telefonen ist.... Här kommer hela versionen av gårdagen ...
.... iallafall så blev jag hembjuden till Titti, min gamla arbetskamrat på ett glas rose'...
 ..och lite snacks och snack....det var så himla roligt eftersom det var ett tag sedan vi träffades.
 2 fyllda och ett tomt...vad kan det betyda...? Jodå det kommer nog en till.....
 Lena kände oxå för lite snacks och snack...en jättetrevlig kväll och vi bestämde att det är nog snart dax för en lite kräftskiva ...så jag ska kolla in almanackan och boka en kväll för det.
 Avslutningsvis ...flarran är tom och det är dax att gå hem...Gonatt och tack för ikväll Titti.
 Och idag har jag gjort lite nytta ...plockat av lite blåbär på mina buskar....den här skörden hamnade i frysen.
 Stickat sockor...nr 2 är på god väg att blir klar...hälen är påbörjad.
 Sen har vi en liten goding!!! Han har sin 9:onde födelsedag imorgon, gossen hade lite svårt att komma till ro ikväll ...men nu sover han så sött!!
Tänk att han blivit så stor...vi har börjat förbereda för hans födelsedagsfrukost ...flaggan står på brickan, presenten..eller en del av presenten ligger oxå där...han ska få en ny cykel, han önskade sej en ny eftersom den gamla är alldeles för liten...Så vi har lagt nyckeln till cykeln på brickan...den är inte så stor så vi får väl se om han ser den imorgon... det ligger ett par små paket till på brickan...
Nu är det dax för sängen och att vila sångrösten så vi kan sjunga imorgon bitti..

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar