söndag, september 30, 2012

Yrsel hitochdit....

..eller kanske inte  riktig så allvarligt, men denna vaga feberhuvudvärk kan göra en tokig. Jag har fortfarande feber, inte så hög men den gör mej alldeles tokig, matt, trött och irriterad....och det känns inte så kul. Jag har stunder då jag känner mej riktigt bra men sen känner jag oxå när tempen är på väg uppåt ..jag blir alldeles matt och huvudet börjar mola. Jag mår iallafall lite bättre än igår....stannar hemma imorgon oxå så får vi se hur jag känner mej.
Under min piggare stunder har jag orkat hålla i stickningen, jag skulle bli tokig av att bara slöa, kroppen/ryggen pallar inte att ligga i sängen så länge. Mina vantar Granar är nästan klara....Färgerna är brun botten, gröna granar turkos och lila mönster...En lite färgklick i vardagen... Nu blir det en "stor" alvedon och sängen.

Kram

1 kommentar: