onsdag, oktober 24, 2012

Mitt i veckan.

Så var den här dan slut.
 Här stod jag ikväll med mina alster.....
 ..och här stod Syz med sina alster. Om det gick bra? Näe inte som jag hoppades men jag fick iallafall visa vad jag pysslar med på min fritid/hobbytid. Och många glada människor träffade jag, som oxå gjorde fina saker både som arbete och som sin hobby. Ser fram emot nästa mässa närmare jul.... hos PRO i slutet på november.
Några varv på vanten hann jag med innan det nu snart är dax att gå till sängs...

Kram

3 kommentarer:

  1. Men, vad synd att det inte gick som du önskat. Men, samtidigt, alltid roligt att träffa trevliga människor ;-)
    Fina vantar!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker att det är hedervärt att du försöker iaf!
    Jag är för feg!!
    Hoppas att det går bättre nästa gång!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med mässa, fast jag tycker det borde ha gått bra för dig med alla dina fina saker! :)

    Och stort tack för gratulationerna!

    Kram

    SvaraRadera