fredag, oktober 26, 2012

Va ere för nå äklitt som kryper....

..på min skjorta????
 Spindlar!!!!! Massor med spindlar....
 ..ialla dess färger. Dom är nog jättegiftiga!!!!
 Uäääiii!!
 Och detta..jo det är min son!!!
 Riktigt otäck ser han ut, han nästan skrämde sej själv när han kollade i spegeln.... Jonas  har varit på halloweenfest i klassrummet som vi föräldrar ordnat med. Kul att fira in lovet lite...massor av äklia saker fanns det...ätbara fingrar med rosa naglar, gröna kakor med spökglasyr...fantasin var det inget fels på...
 ..och min svarta naglar gjorde sitt till..haha, om jag skrämde nån??? Näe det gjorde jag inte med det fanns andra föräldrar som gjorde det!!
Avkoppling i fåtöljen när vi kommit hem... vantarna har fått tummar, båda 2. Nu vet jag inte riktigt vilket par jag ska sticka...kanske ska jag göra ett par barnvantar...?!

Kram

1 kommentar:

  1. Jag och min älskade gubbe måste tacka dig så jättemycket för receptet på Chipslådan!!!
    Vi gjorde det nu ikväll och det var jättegott så det var svårt att sluta äta.
    Ha en skön fortsättning på helgen!!!

    SvaraRadera