måndag, november 26, 2012

Inget stickat....

..nä..jag har inte bestämt mej riktigt vad det ska bli på stickorna, vantar, sockor, vantar, sockor....Jag har lagt fram lite garn som jag gillar och ett sockmönster...men sen fick jag en bok i brevlådan häromdagen, beställd från adlibris....med många fina saker i... kanske det blir ett par vantar...??
 Sykväll har vi haft. det har blivit ett par handdukar med spindelmannen på...dom tog slut i helgen så jag bestämde mej för att göra ett par nya... denna på blå/grå botten..
 ..och den här på ljus turkos botten.  Jag har ett par till handdukar att göra med andra motiv på, det får ni se när det är klart.
 Fortsätter med julklappsbeställningarna....
..och en till....Mr Yoda kommer att glädja någon i jul.

Nu är det dax för sängen och en trevlig bok...ses i morrn.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar