onsdag, november 28, 2012

Vilken dag....

..först som vanligt på jobbet sen fixa med grejer till syz som ska stå på en julmarknad på lördag i Strömsfort, Krokek, några av mina handdukar tar hon med sej. 
Sen hem och fixa mat, skriva inhandlingslista.... mellan sonen fyller 17 år imorgon. Åka till affären, hem och baka, fixa disken..dammsuga..phuuu nu är det nästan klart. 
Torka golvet gör jag imorgon...om jag har lust och orkar.

Åjo, visst hann jag några varv på mina nyligen upplagda sockor. Men nu är det nog dax att ta sej till sängen....om jag ska orka upp imorgon och sjunga för sonen...minstingen bestämde att vi skulle sjunga på engelska, den kan inte jag, sa jag...men mamma...det är ju happy birthday, Och visst kan jag den HAHAHA. Snacka om att man är lite "borta" i bland.

Kram

2 kommentarer:

  1. Fina färger och mönster! Full rulle med andra ord :-) En härlig födelsedag hoppas jag ni får idag! Kram

    SvaraRadera