onsdag, december 26, 2012

Jamen...inte det oxå....

..jodå precis så är det mina glupska ungar!!
 Det är bara att köpa nytt....Julskinkan tog slut, den var inte så stor i och försej...typ 3 kg och i morse gick sista skivan i magen. Åkte till affären och hittade en ny skinka på typ 4 kg...tror att den kan vara slut innan nyår....grabbarna, då menar jag ALLA manliga (4) i min familj gillar min julskinka..och det tycker jag är jättekul!!! Ät på bara grabbar!!
Albins lovokkasockor är klara...ska bara fästa färgtrådarna och valka dom lite ...så dom blir täta och fina att använda som tofflor...tror att mellansonen Philip oxå ville ha lovikkasockor...i svart får det bli. Det blir lite skillnad på dom så dom vet vem som äger vilka....(jag vill inte ha nåt bråk inte)... 
I morgon är det dax för jobbet igen, det blir 2 dagar innan nästa ledighet....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar