onsdag, december 05, 2012

När jag vaknade imorse...

..hade vi sådär SKITKALLT!!! Jag ville nästan inte kliva ur sängen. Ringde felanmälan och talade om som det var. Mycket trevlig personal, dom ska gå runt i området imorgon och försöka förstå varför flera hyresgäster har så kallt inomhus. Ikväll är det inte riktigt så kallt som igår men inte är det skönt inne inte. Hoppas att det löser sej tills imorgon, det är så svårt att sova när det är kallt, svalt vill jag gärna ha men inte kallt. Och hur mycket snö har vi fått??? Vilken tur att min bil har en färg...hade den varit vit hade jag inte hittat den under snön....Jag har nog skottat fram bilen minst två gånger idag och borstat en gång när vi i kväll var och handlade.... Nu vill jag inte ha mer snö.
Ponchon på och stickorna i handen...då blir man lite varm. Vottelong vantarna är nästan klara...toppen och tummarna kvar. 
Imorgon blir dom nog helt klara.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar