måndag, januari 28, 2013

Sykväll...

..men inte hade jag tid att sy så mycket heller...det blev en
 fiskehandduk. Dom ska ha hängare på sej oxå men jag tror det blir nästa veckas sykvällsarbete....
 Jag var tvungen att få prova mitt hemlisprojekt...hemlis och hemlis förresten, nja ett projekt helt enkelt. Utifrån en fotograferad halvvante med bernermotiv har jag suttit och filat lite....
Och tack vare Solveigs Larssons vantboken med tips och trix har jag fått ihop det lite med garnet som jag köpte...men det är inte riktig klart än....ska sticka lite till och sedan en halv tumme så får vi se hur det blir....

Ute är det töväder...eller dvs har varit töväder under dagen men precis just nu är det -2 grader kallt...isgata imorgon alltså. Så ta´t lugnt där ute....

Kram

3 kommentarer:

  1. MEEEN!!! Här smyger jag in, och tittar lite på allt fint du gör...........och vad ser jag??? Du är heeeelt galet duktig! Bara från bild jag skickade till dig?! Jag får tårar i ögonen, Bettan!!!
    Hoppas verkligen jag får första "tjing" ;-)
    Dom ser såååå fina ut!
    KRAAAM
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina, du är ju suverän på det här med garn o stickor.

    SvaraRadera
  3. Wow!!! säger jag bara, du är otrolig.
    Kram

    SvaraRadera