måndag, februari 18, 2013

Måndag och Sykväll...

..om jag fick nåt sytt?? Absolut, en ficka på Gubbens taxi jacka blev lagad, sidsömmen på min vinterjacka blev ihopsydd och en bit på ett blixtlås på en annan jacka fick sättas fast... Nu finns det 3 jackor som klarar minst en säsong till!!! Ibland måste man göra tråksaker för att det ska bli roligare saker gjorda.
 Jag hann sticka lite på vantarna Colunmella av YvonneBerg, första blomman är gjord, mycket vackert mönster som hon har skapat. Kul att sticka.
Ett litet rött (och beige) paket med vita snören (plastband) kostar mer än 1.75.... Min födelsedagspresent kom idag...har inte öppnat den är eftersom det är några dagar kvar...spännande att öppna på rätta dagen....hur ska jag kunna hålla mej??? Klart jag kan ...jag är väl inte nyfiken inte....


Kram

2 kommentarer:

  1. Klart du kan hålla dig till dess! ;-)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. De där vantarna är ju bara SÅ FINA!
    Ett sådant projekt ska det nog även här framöver!
    Ha det gott!
    Melodys matte

    SvaraRadera