fredag, februari 22, 2013

Oj vad dagarna går fort....

..och tror jag inte att den bara for förbi..., bacillen...kanske var det så att lilla maken fick sej en släng istället och lilla sonen blev visst lite förkyld oxå.....Ja, ja jag får väl tycka lite synd om dom istället och ta hand om dom...!
 Gubbens grodvantar är nu klara, ska bara fästa trådarna och tvätta dom i maskinen så dom tovar ihop sej lite...dom blir väldigt varma och sköna då....hoppas bara att det går lika bra som förra gången jag tvättade i maskinen.... Rauma finull och stickor 2.5mm. har jag använt.
 Så plockade jag fram garn till nästa par..kovantar.... Så otroligt läckra att jag bara är tvungen att sticka dom.
                                     
Jag använder Drops alpakka och stickor 2,5 mm till dessa vantar. Dom blir båda varma, mjuka och sköna.

                                                       
Kram

3 kommentarer:

  1. Grodvantarna är så häftiga. Väntar spänt på hur dina kovantar blir. Det är så läckert mönster.
    Ha en bra helg.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. Flotte votter du strikker, kua er kjempe fin, skjønner at du måtte prøve deg på de. ha en flott helg

    SvaraRadera
  3. Oj vilka fina kovantar.Var kan man hitta det mönstert ?
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera