söndag, mars 17, 2013

En dag med....

..strålande sol!! Maken och jag tog en lååång promenad  i det underbara vädret, solen riktigt värmde. Det blev en dryg timmes promenad.
Har även hunnit sticka på sockorna med stjärnor på..... snart är båda skaften och foten utan häl fädig, då blir det tå och hälar ...måste  dom samtidigt, hälar och tår, så jag får mönstret lika på båda sockorna.
 Visar ett par presenter oxå , i sin helhet. Nu har födelsedagsbarnen fått dom. Den här fick min syster Mia som har sin födelsdag i dag....
..och den här beställde min syster Mia till sin dotters pojkvän, han fyllde i går. 

Nu är  det en ny vecka, jag önskar sol och något varmare väder...Tack på förhand.

Kram

1 kommentar:

  1. Tack snälla för grattishälsningen !!! Vilken jättesöt handduk med hönorna på !!
    Kram Eva

    SvaraRadera