söndag, maj 26, 2013

Vilken dag....

..fick lite kaffe på sängen i morse, det var äldsta och yngsta sonen som fixade. Glad blev jag !! Det smakade riktigt gott, jag som i vanliga fall tycker bättre om att sitta vid köksbordet och inta min frukost. Vilka söner jag har ! En rikedom i lycka är det!
Sen blev det först Mats mamma som fick bjuda på fika. Därefter åkte vi till slottet, Nyköpingshus och hade en lite klassträff för Jonas och hans kompisar. Alla barnen fick gå under slottet i gångarna och kolla på hemlisar och läskiga saker.... Sen blev det pickninck och frågesport. Därefter åkte vi till min mamma och grattade på morsdag. Jodå, mammorna blev väldigt glada för sina handdukar. 
När jag äntligen fick slå ner lilla rumpan i favoritfåtöljen blev det några varv på födelsedagsockorna...med hästar på. 
Nu blir det sängen...är så väldans trött..  Zzzzzz...zz

Kram

1 kommentar:

  1. Fullspäckad dag!
    Kaffe på sängen av barnen, tror sjutton det att det smakade gott!

    SvaraRadera