torsdag, oktober 31, 2013

Lite ruggigt men...

..väldigt trevligt!
 Familjen, hela familjen har varit på Kolmården idag.
 Vet inte riktig när vi var samlade alla 5 till en trevlig gemensam aktivitet....
björnar och häxor....
 utklädda spöken samt tigrar...
.. små söta hundar och linbanor..trodde väl aldrig att jag skulle reagera som jag gjorde...tror bestämt att jag har  lite höjdrädsla...det visste inte jag. Men jag klarade det iallafall om än något skakig i benen och lättare hjärtklappning. Trevliga söner som retsamt talade om att det gungade och blåste rätt friskt när vi var högst upp...precis som om jag inte kände det! Nåja vi kom ner helskinnade iallafall, upplevelse var ändå ganska trevlig
 Delfinariet hade ett skådespel som tog andan ur en...väldigt vackert och delfinerna som är så härliga.
 Tuffa apor som ligger och vilar...
 ..eller busar i lianerna....
 ..savannens djur som bara strosar runt lite.....Men som sagt det var lite kallt och ruggigt.
 Mats är lika glad ändå, här på pass för att se hur rädda pojkarna blev i spökgruvan, bildbevis vill vi ha....Nå Mats hur såg pojkarna ut...vita i ansiktet eller??
 På slutet fick vi följe med vargarna...dom är rätt pampiga.....
Väl hemma igen tände vi lite ljus för att få upp värmen i våra ruggiga kroppar och stickningen fick komma fram. Man blir varm av att stick, iallafall om händerna.

Kram

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig utfärd. Det var längesedan vi var där. men det är alltid fint att titta på djur som man inte är van vid.
    Ha en skön helg ! Kram Eva

    SvaraRadera