söndag, oktober 27, 2013

Vilken tur att vi fick en timme extra .....

..det  innebar att jag hann allt jag skulle göra och lite till.
Vi tog en skön promenad idag, solen värmde så härligt. Hade lite ärenden, när dom var avklarade gick vi förbi till ett ställe där vi bodde när jag och gubben träffades för drygt 20 år sedan, mina föräldrar bodde där när dom kom till Nyköping på 50 talet och nu har en barndomsvän till mej flyttat till samma område. Ett mysigt ställe längs Nyköpingsån och det gamla spinneriet. Ibland längtar jag tillbaka till det området men beslutade mej för att stanna där jag bor idag ...Jag stormtrivs här. Efter lite nostalgi fortsatte vi vår promenad  ner till stan och åt söndagmiddag. Så mysigt. Jag slapp laga maten , fick liksom bara sätta mej och bli serverad, gillar´t!! Fler söndag middagar ute!!
3 koppar kaffe hann bli klart, nu är det bara tån och hälen kvar...
Då  får jag börja på vantarna som är beställda....

Bäst jag går och lägger mej så jag orkar upp till jobbet imorgon.... 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar