lördag, november 30, 2013

Imorgon är det dax.....

.att tända det första ljuset i adventsstaken.
Nu är ju inte den här riktig färdig än...ska diska brickan som de ska stå på och fixa lite att lägga runtom....Jag vet att jag är sen men herregud ....det är först imorgon vi tänder den!
Den här står i köket, den gjorde Jonas till förra året i träslöjden...den duger bra i år oxå...Den är färdig att tändas! Så vi börja med den imorgon.
Lite stickat har det blivit....men bara lite. 
Jag har ju varit på kurs idag i Norrköping, Portrait stich kurs...oj vad spännande det var. Jag har fortfarande mycket att lära mej men det här är ju alltid en början. Helena på HQ butiken i Norrköping är en jättebra 
"fröken".
Sen hade jag ett kärt besök på kvällskvisten, vi hade så mycket att prata om, det är alltid så trevligt när du kommer och hälsar på Tinna, Tack för ikväll.

Kram

1 kommentar:

  1. Låter verkligen spännande med kursen! Du visar väl senare? ;-)
    Samma här, har det där sista "piffet" kvar med adventsljusstaken. Vi hinner! :D
    Tack för din kommentar, och jaa, hon är alltid så otroligt glad, den där lilla Skorpungen <3

    SvaraRadera