torsdag, december 12, 2013

Klara....

 för leverans....ägaren till dessa vantar få rtova dom själv men jag hoppas att jag får en bild av dom så jag kan jämföra resultaten.
 Fick ihop alla önskade färger och är väldans nöjd.
 Hoppsan d å...mer garn....ja, det blev ju en påse till när jag åkte hem från jobbet, hade beställt lite igår kväll av Nancy i "affären". Om hon har nåt kvar?? Jodå lte fanns det nog....
 2 bilden på samma vanten...med blixt...
..utan blixt...Jag tror att den övre bilden stämmer bäst överens med färgerna på vanten. Bara en kvar att göra och tummarna...

Kram

2 kommentarer:

  1. Superfina vantar!
    Har inte kunnat kommentera från min padda på din sida! Vet ej varför, men är så förkyld så jag har inte ens haft datorn på!!
    Ser fram emot att få ett brev då;-)
    Kram//Maja

    SvaraRadera