fredag, december 27, 2013

Lite svårt att fotografera sej själv....

..men jag har gjort ett försök iallafall.
 Sockorna, dom lååånga är klara...räcker ända upp till knät...
 Måste bara få säga att jag är så nöjd.
 Färgerna stämmer lite dåligt överens med verkligheten.... Jag har stickat i Superwash, det är det gråa garnet, Det orangea och gulgröna är 7 bröder som jag färgat själv med batikfärg...kan inte riktigt tala om vilka färger jag använt eftersom det var lite "restbad" och test. Jag är väldigt nöjd iallafall. Och man ska inte färga för mycket likadant för då ledsnar man på färgen....lagom är bäst.
Här har jag börjat på nåt nytt...det ska bli vantar med rävar på ..en beställning som jag klurar lite på ....jag tror att det blir bra när det blir klart. Tur att jag har så många böcker jag kan titta i....stort tack till författarna.


Kram

1 kommentar:

  1. Superhärliga strumpor!
    Båda paren vantar fick glada mottagare!
    Tack för hjälpen!!!
    kram//Maja

    SvaraRadera