lördag, december 14, 2013

Sista paret ut....

...ja, nu har jag gjort färdigt utmaningarna i Projo vottelong 2013. 
 Sista paret är klart, ska bara fästa trådarna....sen får jag vänta och se vad som händer 2014....
 Ett litet mellanspel innan jag börjar med nåt nytt.....
Jonas ska på kalas nästa vecka....tur att jag fick veta i skapligt tid...Jag och Jonas har funderat vad killen ska få...det blir ett minecraft kalas, datorn ska med....det ska spelas tillsammans...då bestämde vi att ett par minecraft sockor är på sin plats att ge bort. Lite svårt att se färgen men det är mörkgrönt och ett melerat i rött, grönt, grått, gult, orange osv.....Jag tror att det kan bli fint när det är klart.

Kram

1 kommentar:

  1. De där är riktiga julvantar. Du är verkligen proffs på vantar och sockar.
    Ha en skön söndag. Kram Eva

    SvaraRadera