söndag, januari 12, 2014

- 9 grader...

...kallt är det ute och jag fryser!! Fick leta upp ett par gamla handledsvärmare som jag stickade för flera år sedan så jag fick upp lite värme i händerna. Bedrövligt att det ska vara så kallt inne, liksom att det drar från fönster...Ljusen tända på bordet och då menar jag inte bara ett eller 2... Nej det är en kandelaber plus stora block ljus. Värmen styrs centralt så jag kan inte göra så himla mycket.... mer än att se till att värmen kommer  fram från elementen.
 Så imorogn när jag ska till jobbet då ska dom här få värma mej lite....äntligen är dom klara! Just nu ligger dom under fuktig handduk på köksbordet ...men imorgon...då är dom klara.
Har börja på nästa projekt.... det ska bli sockor....med ugglor på... Viking Owl heter mönstret, tror att det är norskt. Ska bli spännande att få se hur det ser ut när det är klart..om det blir bra som jag har tänkt....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar