torsdag, februari 20, 2014

Bäst att snabba på lite ....

..snart är det imorgon....Vet inte var när och hur den här dagen försvann. Jag har iallafall inte sovit bort den. Jag vaknade kl 6.00 bara så där trots att jag inte behövde...somnade om för att bli väckt av Jonas kl 7.00. Fattar inte att han vaknade så tidigt, han brukar kunna sova... Ja, bäst att utnyttja dagen.... när jag har semester. Jonas blev hämtad av sin farmor straxt före lunch, dom skulle till Mc donalds och äta Jonas kusin Tim var oxå med. Sen skulle dom gå på bio och efter det blev det bowling. Jonas var lagom trött nät han kom hem framåt kvällen. Och jag passade då på att städa lite (väldigt lite men ändå) Sen blev det lite..
 ..vid symaskinen. Några handdukar är färdiga...får se om jag hinner mer imorogn , det är några handdukar och caper kvar att sy på.
 Helixsockorna är i stort sett klara....dom läggas i fästarlådan så länge...den börja bli full så det är väl dax att ta tag i den snart...
Började på ett par vantar...i garnet Lettlopi som jag köpte på Älvsjömässan...ett ullgarn från Island... Jag stickar med stickor 3.5 och använder ett mönster ur Solveigs vantbok.... Ska tova dom sen...spännande.....hoppa att det blir bra.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar