torsdag, mars 06, 2014

Ja, det går ju framåt....

det blev några varv till ikväll....
 ..nu har jag bara en ökning kvar på den högra halvvanten....pilligt, pilligt...lite ont i tummen har jag så jag får ta det lite försiktigt. Man håller lite olika jämfört med vanlig stickning och jobbat med tummen aningens annorlunda med pincettgrepp...har lite problem med mina tummar och svårigheter att använda just pincettgreppet.Men jag stickar långsamt och tänker på vad "fröken" på kursen sa.
Fästade alla trådarna på pulsvärmarna...det var väldigt många...nu ska jag bara sy ihop dom...tar det vid annat tillfälle när händerna funkar som dom ska.

Hade massage på jobbet idag...guuud så skönt, man blir som en ny människa i ryggen...kiropraktorn i måndags, han fixade så att jag kan gå ordentligt och massören fixade resten av ömheten i musklerna idag... Och solen tittade fram ...Mår hur bra som helst!!

Kram

1 kommentar:

  1. Så läckra de där pulsvärmarna ser ut, som en veckad kjol.
    Ha en skön helg.
    Kram Eva

    SvaraRadera