lördag, maj 31, 2014

Arla morgonstund....

..Albin skulle upp tidigt imorse (04.30) för att åka till Ullared med sina kompisar...tror ni att jag kunde somna om efter att han åkt...Nää...det kunde jag inte. Klockan skulle ändå ringa skapligt tidigt, ca 7.15...det har varit familjeklippning idag. Det tar några timmar innan familjen är klar så man får börja tidigt. 
Började på ett par barnsockor för att ha lite att pyssla med medan jag väntar på att resten av "la familia" ska bli fina i håret.
Efter frissan hade fotobutiken öppnat och vi hämtade Philips studentskylt. Det börjar närma sej.... bara lite smågrejer kvar.                                                                 
Sen blev det lite avkoppling och stickning....
Jonas blev skjutsad till kompis och kommer hem imorgon....Jag satte fyr på grillen och fixade en sen middag som avnjöts ute i det fina vädret.
 Därefter blev det lite kortspel med Philip och Mats....
 ..jag tror inte att jag vann....
eller hade speciellt bra kort heller för den delen....
Men trevligt var det!!

Bäst jag kryper till kojs innan jag somnar... gubben Zzzzz redan...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar