torsdag, juni 19, 2014

Oj vilka "gamla" händer jag fick...

.men det gör väl inget....
 Gubben har varit och hämtat ut min födelsedagspresent....ringen som jag ville få gjort med mina barns namn, födelse år och månadssten...
 ..kanske lite svårt att återge på bild men jag älskar den!!
 Nu står inte namnen åldersmässigt i ordning utan dom står i sten/pärla ordning, dvs det som blev finast. Philip står överst och har en citrin( gulaktig), Albin är i mitten och har en pärla och Jonas längst ner har en peridot (grönaktig). Pärlan/stenen står först därefter namnet och sedan årtalet. Jag är alldeles ensam om att ha just den här ringen och jag är jättestolt och lycklig över mina söner!!
 Sockorna är klara för fästarlådan.....
..och ett par nya är på gång... 
Tänk om jag kunde ta mej an fästalådan någon dag...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar