onsdag, juli 30, 2014

Jag säger väl det då.....det har

..regnat lite här idag....helt otroligt.....Jag och "gubben" var på en liten cykeltur när det kom över oss...tror inte att varken skor eller kläder har torkat riktigt än... 
Det var lite kul att cykla i regnet, det har jag nog inte tyckt sen jag var liten.... Och eftersom jag fick cykla hem så gjorde det inget att jag blev blöt...det hade varit annat om jag var tvungen att cykla till jobbet.
 När det regna eller på annat sätt är dåligt väder ute får man sitta inne och sticka lite...jag satt faktiskt ute oxå, det blev lite uppehåll på eftermiddagen...ett par små sockar blev det ...med timglashälen och flätor. Samma nystan men så olika i färgen.
Började på ett nytt par små sockor...från samma nystan. 
Ska bli roligt att se hur dom blir.,..

Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har det fint här i Stockholm fast det (äntligen!) regnar. :)

    SvaraRadera