lördag, juli 26, 2014

Nu ska det bli lite bilder....

Börjar med denna.....
 ..hotellet som vi har legat på, ett fint hotell som jag gärna kommer tillbaka till.
 Ville bara visa toalettpappret...det är svart!!! Det tog en stund innan jag hittade det eftersom väggen oxå var svart.... Kul grej.
 Gått har vi gjort...jättelångt!!! En bokhandel som vi blev rekommenderade att besöka...spännande...
 En affär , lite i min smak...handlade inget ,Jag lovar.
 Lite garn hade dom oxå...handlade inget här heller....
 gillade bara att titta.
 Ett fika ställe som vi besökte, gott fika och mysigt ställe.
 Jensens Beufhouse, så gott!! Vilken kanon middag vi åt på vår 22:a bröllopsdag. Detta ställe kan jag oxå tänka mej ett återbesök på.
 Kvällspromenad, gjorde vi många och långa....Jag fotade inte så mycket för jag blev så bländad av utsikterna att jag glömde att jag hade kameran med mej.
 Butterick´s....skyltfönster.... Häftigt i kvällsljuset.
Lite garn blev det visst till slut... 4 nystan miniraggi på Panduro. 
Jag och maken har haft en jättetrevlig Stockholmsvistelse alldeles ensamma. Precis vad vi behövde....Vi har som sagt ätit gott och bara njutit, kollat i affärer och promenerat...väldigt långt. Nu behöver fötter och ben få vila, känner att jag har ordentlig träningsvärk i benens framsida...om det inte är nån inflammation av nåt slag...bäst jag vilar.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar